Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Vy NESMÍTE léčit !!!

Tato slova mi ještě chvíli po odchodu znějí v uších. Nechápu, ale vlastně chápu ... hraji na MOC citlivou strunu :-)

Rozhovor s lékařem probíhal celkem bez problémů. Popsal jsem mu svůj příběh, čím vším jsem prošel, o svých půstech a svém léčení... Bylo mi jasné, že se jedná o klasického lékaře, přesto jsem doufal, že v něm najdu "spřízněnou duši". Přesněji, byl jeden z mála, který o schůzku se mnou přímo požádal.

A pak následovala nekonečná série dotazů: proč ... Na všechny dotazy se snažím vklidu a neemočně odpovídat. Za 10 měsíců, co se sám léčím, jsem se setkal s lékaři i "lékaři". Byl jsem chválen i zatracován i proklínán (někteřími i do horoucích pekel). Mnoho jsem se naučil a při všech svých jednáních se snažím emoce nechat za dveřmi (hlavně u pacientů).

Po několika minutách mi sdělil: ... máte hodně bujnou fantazii. Doporučil bych vám pobyt na psychiatrickém oddělení. Moje manželka na takovém oddělení pracuje a jistě by se vás ráda ujala. Hledím na něho a nic nechápu: ... ale říkal jste, že vás můj příběh zajímá, že sledujete mé blogy ... No, buďte v reálu. Když mi někdo napíše, že měl mrtvici, budiž, stalo se. Když mi, ale někdo řekne, že jich přežil několik a že se naučil snižovat svůj tlak ... nemám co dodat. Opravdu se nechte léčit.

Zvedám se k odchodu a naposledy zareaguji: ano, naučil jsem se pracovat se svým tlakem, se srdcem a plícema. Všeho jsem dosáhl studiem starých textů a poznáváním vlastního těla. Prostým samostudiem.

Mezi dveřmi mě zastaví a s úsměvem mi sděluje: ... i kdyby vše, co jste mi řekl, byla pravda, jedna věc vám chybí a to vzdělání. Nejste žádný lékař a nemáte žádnou kvalifikaci. VY NESMÍTE LÉČIT !!!

Sedím na koberci, pokuřuji vodní dýmku (příjemná vůně čokomintu) a pouštím si Janis Joplin (Summertime). Nejsem na něho zlý ani vzteklý, je prostě jeden z těch, kteří nepochopili ... a mí pacienti ? Budu jen doporučovat a nekritizoval jiné postupy. Uvidíme, kdo z nás bude mít více pacientů. Nestal se z léčitele šarlatán ?? A nebo je to přirozený vývoj ?? Nevím, čas vše ukáže. Opět intenzivně pracuji na svém zdravotním cvičení.

A jen tak bokem: v pondělí jsem přežil 4. mrtvici. Celkem se to dalo a i když jsem byl mimo a dostat se domů byl nadlidský úkol. Tři následující dny jsem prospal. Dnes je čtvrtek večer a jsem už schopen něco málo napsat. Ozzzyk odjel pracovat do Číny. A přitom jsem se s ním ani pořádně nestihl rozloučit. Tak mi to rozloučení promiň.

Budu se s těmi svými "nekonečnými" mrtvicemi muset začít patřičně "zaobývat".

Přeji všem (i v Číně) příjemné dny a hodně lásky.

JÁ, PE♥TR :-)

 

 

 

Autor: Petr Slezák | čtvrtek 18.11.2010 21:31 | karma článku: 13,24 | přečteno: 1232x
  • Další články autora

Petr Slezák

mrak

Je to velké, černé, jde z toho hrůzy, sune se to nad střechami a je to ... je to MRAK (jeho odborný název neznám a eště mám krátký perex, tož to musím trochu prodlužit nějakým "nesmyslem" :-))) A je to MRAK NEIDENTIFIKOVANÝ (mnou) ...

4.8.2014 v 14:39 | Karma: 6,43 | Přečteno: 363x | Ostatní

Petr Slezák

Pod Libeňským mostem ...

Když jsem se chystal do Prahy, "naládoval" jsem do svéha CASIA baterky a ... nelitoval jsem :-)

1.8.2014 v 12:07 | Karma: 7,03 | Přečteno: 458x | Ostatní

Petr Slezák

drožďové knedlíčky ...

Sedíme na schodech Zlatého Konce. Večer se blíží, po večerním dusnu přichází osvěřující vánek ...

31.7.2014 v 15:38 | Karma: 6,00 | Přečteno: 336x | Ostatní

Petr Slezák

Každý :-)

Znám ho asi 10 let. Na některé věci jsem si zvykl, některé mi "nevoní" a některé ...

18.7.2014 v 11:24 | Karma: 5,23 | Přečteno: 372x | Ostatní

Petr Slezák

dobře/špatně

Něco se nám "přemnožilo". Nemyslím divočáky, bobry, špačky, mandelinky, atp. ...

1.7.2014 v 11:53 | Karma: 6,38 | Přečteno: 333x | Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

NATO by Rusy porazilo, Putin má jedinou naději, řekl polský ministr zahraničí

26. dubna 2024  12:04

Rusko by se mělo bát Severoatlantické aliance, protože ho v případě střetu s ní čeká „nevyhnutelná...

Zřícená dálnice v jižní Číně má již 36 obětí, další pátrání komplikuje počasí

2. května 2024  6:23

Nejméně 36 lidí zemřelo v hornaté oblasti na jihu Číny, kde se ve středu po silných deštích zřítila...

Poslanci mají jednat o změně zákoníku práce, o minimální a zaručené mzdě

2. května 2024  5:42

Poslanci by měli na mimořádné schůzi začít projednávat úpravu zvyšování minimální mzdy. Novela...

Dvacet let dotací z EU. Přinesly zločiny, ale i vlaky, techniku a splavné řeky

2. května 2024

Premium Lázně, které nevznikly a je z nich night club nebo zdvihací most, který se nikdy nezdvihl. Česko...

Rus má imperialistické myšlenky. Ukrajinou nekončí, říká velitel v Donbasu

2. května 2024

Premium Doněcká oblast (od zpravodajů iDNES.cz) Vymlácená okna, ale i celé domy srovnané se zemí. Tak vypadá Doněck a celý průmyslový Donbas....

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 507
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 904x
VÍM

Seznam rubrik