Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

V kontejneru.

Ztráta dokladů není příjemná. Kdo to zažil, potvrdí. Nedávno jsem se zastavil u kontejneru a začal z kapsy vyhazovat: kapesníky, zbytky granulí od psa, zmuchlané sáčky pro psa ... a sakra

Sluníčko už pěkně hřeje.zdroj: internet

To, co tam jít nemělo, byl občanský průkaz. No nic. Natahuji ruku a šátrám a šátrám... Protože byl kontejner skoro prázdný, snaha našátrat byla marná. Nezbylo než odsunout víko a do kontejneru skočit.

Hup ! A jsem tam. Kontejner se mezi tím zavřel. Začal jsem se přehrabovat mezi odpadky. Musel jsem si přisvicovat mobilem. Konečně jsem občanku našel.

V tom zarachotilo víko. Otevřelo se a vedle mě žuchl igelitový pytel s odpadem. Sklo zařinčelo. Hodně jsem se lekl. Napřímil jsem se. Díval jsem do velmi překvapeného obličeje nějakého strejdy ze sídliště. Vyskočil jsem z kontejneru a koukl: Sakra dědo !! To nevíte, že na sklo je jiný kontejner ?? Odpad je třeba SE-PA-RO-VAT.

A odkráčel jsem do tmy. Těžko posoudit, kdo z nás dvou se více lekl. V duchu jsem si řekl: to jsem moc rád, že mě netrefil do hlavy těma flaškama. To by asi bolelo.

Příjemnou noc všem a hodně lásky.

JÁ, PE♥TR :-)

ENERGIE-PRÁCE-CESTA

Autor: Petr Slezák | pátek 1.4.2011 22:04 | karma článku: 12,76 | přečteno: 1253x
  • Další články autora

Petr Slezák

mrak

Je to velké, černé, jde z toho hrůzy, sune se to nad střechami a je to ... je to MRAK (jeho odborný název neznám a eště mám krátký perex, tož to musím trochu prodlužit nějakým "nesmyslem" :-))) A je to MRAK NEIDENTIFIKOVANÝ (mnou) ...

4.8.2014 v 14:39 | Karma: 6,43 | Přečteno: 363x | Ostatní

Petr Slezák

Pod Libeňským mostem ...

Když jsem se chystal do Prahy, "naládoval" jsem do svéha CASIA baterky a ... nelitoval jsem :-)

1.8.2014 v 12:07 | Karma: 7,03 | Přečteno: 458x | Ostatní

Petr Slezák

drožďové knedlíčky ...

Sedíme na schodech Zlatého Konce. Večer se blíží, po večerním dusnu přichází osvěřující vánek ...

31.7.2014 v 15:38 | Karma: 6,00 | Přečteno: 336x | Ostatní

Petr Slezák

Každý :-)

Znám ho asi 10 let. Na některé věci jsem si zvykl, některé mi "nevoní" a některé ...

18.7.2014 v 11:24 | Karma: 5,23 | Přečteno: 372x | Ostatní

Petr Slezák

dobře/špatně

Něco se nám "přemnožilo". Nemyslím divočáky, bobry, špačky, mandelinky, atp. ...

1.7.2014 v 11:53 | Karma: 6,38 | Přečteno: 333x | Ostatní
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Putinova časovaná bomba. Kadyrov umírá, rozjíždí se krvavý boj o trůny

17. května 2024  14:16

Premium Ramzan Kadyrov ještě dýchá, v Čečensku se však už začíná hledat jeho nástupce. Naznačují to i...

Ukrajina zničila ruskou minolovku, drony poškodila rafinerii ve Slavjansku

19. května 2024  13:12

Sledujeme online Zničili jsme minolovku ruské černomořské flotily, ohlásili v sobotu večer ukrajinští námořníci. V...

Malostranský zápisník: Chcimír, nebo mírotvorce? Kdo spolkl ropuchu?

19. května 2024

Premium Nechceme slevu zadarmo – a při hlasování o skvělém migračním paktu se statečně zdržíme! ODS už...

Babiš s ruskou vlajkou byl trefný, míní Lipavský. Jitří to společnost, řekl Bžoch

19. května 2024  12:57

Ministr zahraničí Jan Lipavský (Piráti) považuje kampaň, ve které byl zparodován vizuál hnutí ANO,...

Řidičku překvapila mokrá silnice, dodávka skončila po nehodě na střeše

19. května 2024  12:52

Mokrá silnice zřejmě překvapila řidičku Škody Fabie, která způsobila v neděli dopoledne nehodu obce...

Vyhrajte balíček z řady sebamed Anti-Redness
Vyhrajte balíček z řady sebamed Anti-Redness

Minulý týden jste soutěžili se sebamedem o kosmetiku pro nejmenší. Tento týden si pojďte zahrát o péči pro vás, a to konkrétně o řadu Anti-Redness,...

  • Počet článků 507
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 904x
VÍM

Seznam rubrik